Åbning af Sjælland og Lolland-Falster d. 15. juni

Er der nye billeder online, eller opdateringer på vej, kan du læse det her.
Luftfotosamlingen

Åbning af Sjælland og Lolland-Falster d. 15. juni

Indlægaf Luftfotosamlingen » fre 29. apr 2016 09:50

Kære alle!

Datoen for den officielle åbning af Danmark set fra luften, Sjælland og Lolland-Falster er nu – endelig – kommet på plads! Åbningen finder sted d. 15. juni. :)

Hvis alt går som planlagt, vil der komme en ny version af Danmark set fra luften online omkring d. 6. juni, og vi vil begynde at publicere billeder fra Sjælland og Lolland-Falster i de efterfølgende dage.

Med venlig hilsen

Mette
Brugeravatar
Poul_Nordfyn

Re: Åbning af Sjælland og Lolland-Falster d. 15. juni

Indlægaf Poul_Nordfyn » lør 18. jun 2016 22:52

Der var engang, eller i gamle da've, da vi lagde fyn på plads, der var ejer navne tilknyttet billederne, og der var protokolsider, er de sparet væk ?
jeg skal gerne indrømme at navnene har jeg ikke meget at bruge til, da jeg ikke kender nogen på sjælland, men protokolsiderne savner jeg.

bortset fra det, ser det jo ud til at "kører" godt
mvh Poul j
Luftfotosamlingen

Re: Åbning af Sjælland og Lolland-Falster d. 15. juni

Indlægaf Luftfotosamlingen » man 27. jun 2016 12:02

Kære Poul

Jeg beklager det sene svar. Efter de mange problemer med forkert indtastede ejer- og gårdnavne på Sylvest Jensen Luftfotos serier, besluttede vi i efteråret ikke at indtaste dem for Sjælland og Lolland-Falster, men i stedet blot publicere protokolsiderne så brugerne selv kunne finde data. Men desværre har et nedbrud på vores filhåndteringssystem her i foråret betydet, at vi pt ikke kan få protokolsiderne online. Vi kan simpelthen ikke flytte dem over på den server, hvor de skal publiceres fra, uden at risikere et totalt nedbrud.

Vi får nyt filhåndteringssystem i de kommende måneder, og vi har fået lovet, at vi kan publicere igen til efteråret (oktober eller november), og til den tid vil vi selvfølgelig sørge for, at samtlige protokolsider kommer online så hurtigt som overhovedet muligt!

Med venlig hilsen

Mette

Tilbage til "Nyheder:"