Assenbølle og omegn

Ønsker du hjælp til et billede med forkert eller ukendt lokalitet, kan det fremlyses her.
Brugeravatar
Poul_Nordfyn

Assenbølle og omegn

Indlægaf Poul_Nordfyn » ons 21. aug 2013 20:45

Nede på syd Lolland ligger der lidt unde 30 billeder fra Assenbølle og omegn
mvh Poul J
Brugeravatar
Paven

Re: Assenbølle og omegn

Indlægaf Paven » tors 22. aug 2013 03:06

Ved det godt Poul, men jeg har ikke haft "tid" til at flytte dem. Bortset fra det, ligger der også 2 andre serier på selve Sjælland, jeg også har i sinde at flytte.
Vil da lige fortælle at jeg i dag har flyttet 2 serier, der lå i havet syd for Elfenbenskysten/Afrika :o - hold kæ.. et knokkel :( . Må forresten huske at fortælle Flemming Bruun det, hvis da han ikke læser dette forum - gør du Flemming :?: ;)
Hilsen Jens Peter.
Senest rettet af Paven fre 23. aug 2013 01:44, rettet i alt 1 gang.
stissing

Indlægaf stissing » tors 22. aug 2013 16:09

Tak for tippet. Jeg har flyttet billederne og sat dem på plads.
Brugeravatar
Paven

Indlægaf Paven » fre 23. aug 2013 02:09

Tak skal du ha Stissing, men jeg har sq. opdaget, at der er flere endnu på Sjælland, som hører hjemme på Fyn - fa.... til rodebutik det her ;)
For info, så ligger der en helv.... masse fotos (en 6-700 stk) i havet syd for Samsø også :o . Jeg kan se, at de er lagt derud engang her i juli måned - har på fornemmelsen at ferieafløserne for KB (studenter-medhjælpere) bare har "smidt" hele stakken i baljen, for at slippe af med dem :lol: - de kan jo hverken læse, ej heller deres geografi, kender de noget til :oops: (undskyld KB, var ikke så hårdt ment ;) )
Hilsen Jens Peter
stissing

Indlægaf stissing » fre 23. aug 2013 14:37

Du har helt ret. De ligger midt mellem Endelave og Juelsminde. En totalt blandet landhandel - både billeder og protokolsider fra mange lokaliteter. Det er bare med at komme i gang.
vh stissing

Tilbage til "Billedfremlysning:"