Nede på syd Lolland ligger der lidt unde 30 billeder fra Assenbølle og omegn
mvh Poul J
Assenbølle og omegn
- Poul_Nordfyn
Re: Assenbølle og omegn
Ved det godt Poul, men jeg har ikke haft "tid" til at flytte dem. Bortset fra det, ligger der også 2 andre serier på selve Sjælland, jeg også har i sinde at flytte.
Vil da lige fortælle at jeg i dag har flyttet 2 serier, der lå i havet syd for Elfenbenskysten/Afrika
- hold kæ.. et knokkel
. Må forresten huske at fortælle Flemming Bruun det, hvis da han ikke læser dette forum - gør du Flemming
Hilsen Jens Peter.
Vil da lige fortælle at jeg i dag har flyttet 2 serier, der lå i havet syd for Elfenbenskysten/Afrika

Hilsen Jens Peter.
Senest rettet af Paven fre 23. aug 2013 01:44, rettet i alt 1 gang.
Tak for tippet. Jeg har flyttet billederne og sat dem på plads.
Tak skal du ha Stissing, men jeg har sq. opdaget, at der er flere endnu på Sjælland, som hører hjemme på Fyn - fa.... til rodebutik det her
For info, så ligger der en helv.... masse fotos (en 6-700 stk) i havet syd for Samsø også
. Jeg kan se, at de er lagt derud engang her i juli måned - har på fornemmelsen at ferieafløserne for KB (studenter-medhjælpere) bare har "smidt" hele stakken i baljen, for at slippe af med dem
- de kan jo hverken læse, ej heller deres geografi, kender de noget til
(undskyld KB, var ikke så hårdt ment
)
Hilsen Jens Peter

For info, så ligger der en helv.... masse fotos (en 6-700 stk) i havet syd for Samsø også

Hilsen Jens Peter
Du har helt ret. De ligger midt mellem Endelave og Juelsminde. En totalt blandet landhandel - både billeder og protokolsider fra mange lokaliteter. Det er bare med at komme i gang.
vh stissing
vh stissing
Tilbage til "Billedfremlysning:"