Jagten på RØDE nåle

Ønsker du hjælp til et billede med forkert eller ukendt lokalitet, kan det fremlyses her.
Brugeravatar
Paven

Re: Jagten på RØDE nåle

Indlægaf Paven » ons 8. okt 2014 05:11

Hej Poul

Den blå LL0090+67+1086 hører overhovedet ikke til i denne serie. Hvis du zoomer ind på tælleren og uret, ser du et helt andet løbenummer og en anden dato i forhold til de andre nærliggende fotos i serien!

Problemet med at få placeret fotoet et sted i Danmark var sgu da ikke så svært, Poul - altså for mig ;) :lol: . Som lige færdig-udlært ville min kæreste og jeg slå pjalterne sammen. Det blev så i Svendborg på Skovmærkevej, lige til venstre for Bjørnemose Gods (location i filmen "Solkongen"), som du ser midt i fotoet og med broen, der faktisk er en dæmning.
Jeg kan tydeligt huske den vidunderligste udsigt fra vores lille 1. sals-lejlighed, Christiansminde skov og strand næsten lige op ad hoveddøren - bare luksus i de 2-3 år vi boede der. Kan dælme godt forstå at Bjørnemosevej er blevet "kåret" til en af Fyns dyreste adresser.

Og Poul, du må sgu da give mig ret i, at det er da et underligt sammentræf, at jeg lige netop "falder" over dette foto - tilfældighedernes spil og minderne vælter frem - tak for det!

Jens Peter

Tilbage til "Billedfremlysning:"