H03877

Ønsker du hjælp til et billede med forkert eller ukendt lokalitet, kan det fremlyses her.
Luftfotosamlingen

H03877

Indlægaf Luftfotosamlingen » man 12. dec 2016 15:08

Kære alle

Efter jeg ved et tilfælde i fredags opdagede en kommentar på serien H03877 om, at data og billeder ikke passede sammen, har jeg i dag undersøgt sagen. Serien, der er kommet online som H03877, er i virkeligheden H03872 - og hører til ved Rolfsted, Davinde og Kappendrup på Fyn! Eftersom samtlige billeder i serien havde fået forkert data, har jeg i dag rettet alle informationer til hvert billede og flyttet dem manuelt (et ad gangen) til en mark ved Rolfsted på Fyn. Nu håber jeg, at I vil hjælpe dem det sidste stykke hjem til deres rettet placering. ;)

Negativerne til den rigtige serie H03877 er alle kasseret (det er nitratnegativer, og de bliver desværre ofte nedbrudt med tiden), men jeg vil selvfølgelig sørge for, at prøvebillederne bliver skannet i stedet. Billederne vil komme online engang i 2017.

Hvis I opdager hele serier, hvor data og billeder ikke passer sammen, og som er umulige at få på plads (ingen kirker, gårdnavne, etc.), så skriv gerne et indlæg her - så undersøger jeg sagen så hurtigt, som jeg har mulighed for det.

Med venlig hilsen

Mette

Tilbage til "Billedfremlysning:"