526 fejlplacerede røde nåle

Ønsker du hjælp til et billede med forkert eller ukendt lokalitet, kan det fremlyses her.
Brugeravatar
Outrup

526 fejlplacerede røde nåle

Indlægaf Outrup » ons 30. jan 2019 23:37

Datadiciplinen har det svært hos de som placerer de røde nåde.
På et sted i nærheden af Hærvejen er smidt en "lille" klump røde nåle på ikke mindre en 526 stk. billeder. De dækker et område lige fra Oksby yderst i Vestjylland til Bredballe i Østjylland og mange andre steder.
Den som har smidt dem ud har i google maps søgt på stedet "Jylland" og her er de så placeret. "Jylland" er da også en fællesnævner for alle billederne, men ikke særlig præcis.
Kære KB, - det kan I altså ikke være bekendt.
Venlig hilsen
Ib alias Outrup
Brugeravatar
Poul_Nordfyn

Re: 526 fejlplacerede røde nåle

Indlægaf Poul_Nordfyn » tors 31. jan 2019 00:42

Hej Outrup

Jeg kan godt følge dig, har lige lagt en del serier på plads mellem kolding og Fredericia, hvor jeg løb ind i serier placeret omkring kolding hørende til på Mandø / Barsø / Tvilho / Fåborg / Skolding v give. Det gør det jo noget mere besværligt at lægge dem på plads.
Det er jo forståeligt at der var en der ikke kunne få det til at passe, at der lå et par serier ved Skanderborg, der hørte til længere oppe i Jylland, men med samme bynavn. Men de kære studenter burde jo vide hvor Mandø er.

mvh Poul J
Brugeravatar
Poul_Nordfyn

Re: 526 fejlplacerede røde nåle

Indlægaf Poul_Nordfyn » søn 3. feb 2019 21:27

Hej igen

Så kom der yderligt 30 serier i Kolding, der ikke hører til i omegnen, og så er det kun Odense luftfoto billeder,
men det skal jo gå galt, når der ligger 2 serier fra Skovlund (ved Grindsted) på Skovlundvej i Seest. Der må være kommet nye studenter hjælpere, der ikke er blevet oplært rigtigt :oops:

Så kan man spørge sig selv, er der overhovedet nogen der holder øje med dette forum ( ovre på KB) ? Det ville jeg da forvente der var.
Jeg tror det næsten er et år siden vi sidst har hørt noget som helst fra KB, Så; Hej Mette, er du der endnu ?

mvh Poul J

Tilbage til "Billedfremlysning:"