Efterlysning

Ønsker du hjælp til et billede med forkert eller ukendt lokalitet, kan det fremlyses her.
Brugeravatar
Poul_Nordfyn

Efterlysning

Indlægaf Poul_Nordfyn » tirs 29. sep 2020 21:58

Hej alle
For et par dage siden lå der en protokolside og et billede, (der ikke var lagt på plads) på Østfyn ved svindinge, billedet hørte tydeligvis ikke til der, det var en gård med en meget markant bakke i baggrunden og hav til højre for ejendommen. Er der nogen der ved hvor det er blevet af ????? jeg har ved en ren tilfældighed fundet den rette placering, men kan ikke finde billedet ;)
mvh Poul J
Brugeravatar
peterrust
Kontakt:

Re: Efterlysning

Indlægaf peterrust » ons 30. sep 2020 07:57

Hej Poul J
Det må være dette billede, rød nål af en eller andet grund placeret vest for Fangel? http://www5.kb.dk/danmarksetfraluften/i ... ect1750283
Med venlig hilsen
Peter H. R. Jensen
Brugeravatar
Poul_Nordfyn

Indlægaf Poul_Nordfyn » ons 30. sep 2020 16:39

hej peter
Ja ganske rigtigt, hvordan fandt du placeringen ?
Det er i øvrigt besynderligt at når man søger på H11353 får man kun de 2 protokolsider og et billede, men hvis man sumer ind på ejendommen ligger der 2 ens billeder, et "P" og et "F" billede, og hvor er resten af serien ? der er også mange andre protokolsider uden billeder, men det er en helt anden historie.
men tak for hjælpen mvh Poul J
Brugeravatar
peterrust
Kontakt:

Indlægaf peterrust » ons 30. sep 2020 17:32

Hej Poul J
Jeg søgte simpelthen på svindinge og der var selvfølgelig en del grønne nåle placeret i det rette område og så en rød farisær inde midt på Fyn.
"P"-billedet hører til serien H01153.
Jeg er flere gange stødt på 1 eller 2 protokolsider og kun et enkelt eller 2 billeder, jeg har tænkt at enten er resten så ødelagte at de ikke kan scannes eller de er bortkommet.
Med venlig hilsen
Peter H. R. Jensen

Tilbage til "Billedfremlysning:"