Boltinge, Ringe

KAJ

Boltinge, Ringe

Indlægaf KAJ » tirs 30. jul 2013 14:34

Der ligger mange fejlplacerede billeder, som hører til Boltinge pr. Ringe, på denne adresse.
http://www.kb.dk/danmarksetfraluften/im ... ject235973

Protokol H11366

Med venlig hilsen
Kaj Arne Jørgensen
Med venlig hilsen
Kaj Arne Jørgensen
Brugeravatar
Paven

Re: Boltinge, Ringe

Indlægaf Paven » tirs 30. jul 2013 15:23

Hej Kaj.
Det har du da ret i - hele serien ligger placeret i nærheden af Bagenkop!
Ikke nogen ny begivenhed, masser af mapper(filer) er placeret "helt hen i vejret" rundt omkring i Danmark - sågar i syd-sverige har jeg hentet fotos :D
Nå, nu skal vi ikke være for hårde ved de stakkels studenter-medhjælpere, der ligger alle fotos ind - det kniber af og til med geografien og også med den gamle skråskrift på protokolsiderne - så hold øje med HELE Danmark, når du søger efter fotos.

Hilsen
Jens Peter Pave
Flemming Bruun

Indlægaf Flemming Bruun » man 5. aug 2013 06:36

Ja, nipsenålene kan være placeret mange mærkelige steder. Der ligger faktisk 70 stk. syd for Elfenbenskysten ud for Ghana.
Jeg fandt dem tilfældigt, fordi der gik kuk i serveren, så den kun viste blåt vand. Jeg prøvede at zoome ud og af en eller anden grund havde den sendt mig derned.
Efter et par flytninger gik serveren helt ned, og jeg har ikke været dernede for at søge siden.
MVH
Flemming Bruun
Brugeravatar
Paven

Indlægaf Paven » tirs 6. aug 2013 02:32

Har været nede og kikke i Afrika, men jeg tør sq. ikke røre/flytte dem, som du siger - hvis deres møg-servere nu pludselig skulle gå ned igen, igen ;)
Men de skal da for pokker flyttes til Danmark. Så ville lige høre, om du har kontaktet Mette KB med mappe-navnene, så "dem" inde på Diamanten kan flytte dem eller skal jeg Flemming?
Hilsen Jens Peter
Flemming Bruun

Indlægaf Flemming Bruun » ons 7. aug 2013 15:25

Jeg har flyttet et par stykker. Det fungerede udmærket.
Grunden til, at jeg kom derned var som andre måske også har oplevet, at lige mens det går bedst, falder man ud i et område, hvor der kun er blåt, og der står: "Ingen billeder i dette område".
De andre gange har jeg logget ud og ind igen; men denne gang blev jeg nysgerrig og prøvede at zoome ud ind til der evt. skete et eller andet, og er spændt på, om jeg kommer samme sted hen næste gang.
Nej, jeg har ikke videregivet det til Mette, og kan ikke huske serienummeret, men regner med at flytte billederne en dag, hvor jeg keder mig, eller hvis andre har lyst til at se sig om i det sydlige.
MVH
Flemming

Tilbage til "FYN"