Fyn set fra luften på Facebook

Leder du efter billeder af købmandsbutikker, benzinstandere, frysehuse eller noget helt fjerde, så kan du dele din interesse her.
thoustrup

Fyn set fra luften på Facebook

Indlægaf thoustrup » tirs 30. jul 2013 14:15

Jeg har en Facebook gruppe der er lavet ud fra Danmarks set fra luften.
Gruppen hedder FYN SET FRA LUFTEN.
https://www.facebook.com/groups/525744970816362/
I den gruppe finder jeg bygninger og steder i bestemte grupper.
Eks. Skoler, Møller, Brugsforeninger, Nordvestfynske Jernbane, Slotte & Godser. For at nævne nogle af dem jeg har fundet og lagt op.
Jeg finder nu Mejerier efter ønske fra medlemmerne der var blevet spurgt om hvad de helst ville have at jeg fandt.
Medlemmerne ligger også billeder ind, både luftfotos og ”jordnære” fotos.
Så kommer medlemmer ofte med en kommentar til stederne, personlig oplevelser med stedet.
Samtidig så retter jeg betegnelserne på Danmark set fra luften, da man kalder de samme steder for mange for skellige ting, eks. Brugsforeninger, kan både hedde Brugs, Brugsen, uddeler, købmand, handelshus. Så hvis jeg for betegnet dem ens så er de også meget nemmere at finde for andre.
I er meget velkomne til at blive medlem i gruppen.
Steen Thoustrup
Med venlig hilsen
Steen Thoustrup
Gislavænget 1.
stuen
5210 Odense NV
Brugeravatar
Paven

Re: Fyn set fra luften på Facebook

Indlægaf Paven » tirs 30. jul 2013 15:46

Hej Steen
Du kan bare tilføje/lægge et "Tag" ind ved de respektive fotos, når du redigerer - eksempelvis brug ordet mejeri. Senere - hvis du vil søge efter mejerier, kan du bare skrive mejeri i søgefeltet og så vælter alle dine mejerier frem- bare for info.
Hilsen
Jens Peter Pave
thoustrup

Re: Fyn set fra luften på Facebook

Indlægaf thoustrup » tirs 30. jul 2013 16:12

Det gør jeg også, netop i tags, det er der, der står mange forskellige søge ord til samme bygnings art, så jeg sørger for at der kommer det samme ord der som i selve beskrivelse/overskriften til hver billede
Med venlig hilsen
Steen Thoustrup
Gislavænget 1.
stuen
5210 Odense NV

Tilbage til "Særlige emner:"