Ukendte fotos - ny funktion?

Leder du efter billeder af købmandsbutikker, benzinstandere, frysehuse eller noget helt fjerde, så kan du dele din interesse her.
Brugeravatar
Paven

Ukendte fotos - ny funktion?

Indlægaf Paven » lør 5. okt 2013 03:11

Hej alle vi kære brugere:

Jeg har gået, nej siddet og tænkt på, at alle de mystiske fotos vi ikke rigtig kan finde en placering til og eventuel er i tvivl om, om de i det hele taget hører til i serien/filmrullen - hvad skal vi gøre ved dem?
Vi kan selvfølgelig efterlyse dem i forummet her, men det er jo ikke sikkert, at alle brugere "tør" skrive i forummet. Så jeg har udtænkt :? en lille plan/løsning og ville lige høre jeres mening om den.

Forslag: Hvad med at man placerer sine "mystiske" fotos et centralt/stort sted på Fyn, eksempelvis midt i fyns største sø - Arreskov sø v/Korinth? Så kan alle vi "top-users" ;) gå ind og kikke på dem periodevis og prøve om vi kan finde ud af lor..t :D . Hva syns I om det ?

Jeg kan da også lige tilføje, at jeg allerede har oprettet et sted, hvor jeg placerer alle de defekte fotos jeg støder på - det er selvfølgelig i Lortebunken - undskyld Lunkebugten :lol: ud for Tåsinge (kunne altså ikke lade være :D ) og ja, jeg er squ ikke helt normal :?

Venter spændt
Hilsen Jens Peter
KAJ

Re: Ukendte fotos - ny funktion?

Indlægaf KAJ » lør 5. okt 2013 07:47

Hej Jens Peter.

Ja, der er et problem med billederne som er defekte og de billederne som tilsyneladende er placeret i et helt forkert område.
Du er kommet med et forslag til løsning og det er sådan set helt fint....men der kommer vel efterhånden billeder fra hele Danmark, og derfor bør der laves noget mere officielt fra administrators side.

Et eller andet med nogle "mapper/kasser" som er opdelt i nogle geografiske områder hvor billedet mest sandsynligt hører til.

En anden mulighed kunne være noget med et sted hvor et link til billedet kan lægges ind, og at linket forsvinder når billedet er blevet placeret korrekt=grøn pil. F.eks. http://www.kb.dk/danmarksetfraluften/im ... ject234858
Med venlig hilsen
Kaj Arne Jørgensen
stissing

Re: Ukendte fotos - ny funktion?

Indlægaf stissing » lør 5. okt 2013 22:19

Hej Jens Peter

Det er en fin ide som en midlertidig løsning. Arreskov Sø burde vel være rummelig nok :lol:
mange hilsner
Henrik Stissing Jensen

Tilbage til "Særlige emner:"