Navn på de, der redigerer

Ønsker du hjælp til at komme i gang, eller har du gode tips, du gerne vil dele med andre, kan du skrive her.
Jesper Nielsen

Navn på de, der redigerer

Indlægaf Jesper Nielsen » tirs 30. jul 2013 15:09

Jeg kunne tænke mig, at det var muligt at se navnet på den bruger, der har redigeret placeringen og oplysningerne om et billede.

Dermed var det muligt at komme i kontakt med andre brugere, der interesserer sig for samme område. Så kunne man spørge om råd og hjælpe hinanden.
Brugeravatar
Paven

Re: Navn på de, der redigerer

Indlægaf Paven » ons 31. jul 2013 03:14

Rigtig god idé Jesper. Mail til Mette Dahl Hansen og foreslå denne funktion for hende og eventuelle andre nye funktioner (hun kontakter it-afdelingen). Jeg venter stadig på, at de får implementeret en søgefunktion (er i støbeskeen) på "ikke placerede fotos" - de røde djævle drukner jo fuldstændigt under rigtigt placerede og protokolsider, så man skal nærmest zoome helt ind på en plovfure på Lars Tyndski.. mark for at finde en "rød" :D
Venter spændt.
Jens Peter Pave
stissing

Re: Navn på de, der redigerer

Indlægaf stissing » ons 31. jul 2013 23:07

Jeg skriver under "kommentar" fra hvilket verdenshjørne gården/huset eller byen er fotograferet. Så bliver ens navn knyttet til billedet. Jeg har dog i nogle tilfælde rettet forkert anbragte fotos og knyttet kommentarer til. Eller kommenteret enkelte korrekt anbragte fotos.
Henrik Stissing Jensen

Tilbage til "Tips og tricks:"