Odense - nyt navn ?

Er du stødt på et sjovt eller pudsigt luftfoto? Eller har du en god historie om et? Du kan dele det hele med andre her.
Brugeravatar
Paven

Odense - nyt navn ?

Indlægaf Paven » lør 5. okt 2013 04:04

Hejsa
Hvis man gerne vil ha at ens fjende/uven får grå hår, uregelmæssig hjerterytme og tyndsk.., så skal du bare melde vedkommende ind i denne her "klub" 8-) :lol:
Hold da lige kæ.., hvor bl.a. dette foto har givet mig så meget stress, utilpashed og tidsspilde i den grad, at jeg snart stopper her i dette menageri :( ;)

Prøv lige at nærstudere dette foto fra Odense i Aero Ekspress-serien - kan I se hvor det skal placeres, nogen gode forslag? Vil også lige oplyse at de sidste 2 fotos i AE-serien (midt i Odense) vist ikke hører til i nærheden af Odense (også noget med en flersporet jernbane).

Hilsen Jens Peter

Nb. Har svaret, hvis I gi´r op :geek: :D
Vedhæftede filer
Odense-AE_01891g.jpg
Odense-AE_01891g.jpg (226.82 KiB) Vist 1393 gange
Brugeravatar
Paven

Re: Odense - nyt navn ?

Indlægaf Paven » søn 5. jan 2014 07:27

Hejsa og undskyld :oops:
Jeg havde squ helt glemt at informere om, hvor ovenstående foto hørte til - det er da selvfølgelig :? Valby Langgade i København. Tak for kaffe - det voldte mig eddermugme problemer, også i den grad, at finde dét i Odense - sågu da ikke mærkeligt, når det hører til over på Djævleøen :lol:.
Hilsen
stissing

Re: Odense - nyt navn ?

Indlægaf stissing » man 6. jan 2014 17:29

Kære Pave - ser desværre først billedet nu. At det var Valby, havde jeg kunnet fortælle dig straks. Banegraven og Toftegårds Alle er ikke til at tage fejl af. Mange hilsner fra Djævleøen.
Stissing.
PS! Har ikke sat mine ben på Fyn de sidste par år. :lol:

Tilbage til "Sjove billeder og gode historier:"