Røde nåle på Bornholm

Ønsker du hjælp fra andre brugere til tekniske problemer eller spørgsmål, kan du skrive her.
stissing

Røde nåle på Bornholm

Indlægaf stissing » fre 10. okt 2014 10:53

Kære Mette

På Bornholm er der en del røde nåle, der er korrekt anbragt men ikke kan åbnes. Det gælder især området omkring Åkirkeby men også andre steder.
Et konkret eksempel: Serie B03845 (Sandvig) har et enkelt sådant billede, nemlig B03845_23, et keramikudsalg. Jeg har kun kunnet finde billedets løbenummer ved hjælp af protokollen. Det er korrekt anbragt men kan ikke åbnes. Nålen forbliver rød.
Kan problemet afhjælpes? Det vil fjerne mange røde nåle på Bornholm :)

Mange hilsner
Henrik Stissing Jensen
Luftfotosamlingen

Re: Røde nåle på Bornholm

Indlægaf Luftfotosamlingen » fre 10. okt 2014 11:57

Kære Henrik

Tak for fejlmeldingen. Jeg ved ikke, hvad fejlen er - det er ikke en, jeg har set før. Men det kan (og skal) selvfølgelig rettes! Jeg sørger for, at det bliver fejlmeldt til vores Servicedesk, men det er desværre meget muligt, at der vil gå noget tid, før de får mulighed for at rette fejlen. Muligvis skal samtlige af de "døde" filer slettes og genpubliceres - og det kommer til at tage tid før alle, der skal involveres i det projekt, har tid til at kaste sig over opgaven. :)

Med venlig hilsen

Mette
Luftfotosamlingen

Indlægaf Luftfotosamlingen » man 24. nov 2014 13:09

Kære alle

Så er fejlen rettet, og det er nu (igen) muligt at åbne de sidste røde nåle i L-serien på Bornholm. :D Mange af billederne er allerede placeret korrekt, men står lige nu markeret med en rød nål. Kontrol dog gerne, at nålen nu også står korrekt, inden farven ændres til grøn. :)

Med venlig hilsen

Mette
stissing

Indlægaf stissing » tirs 25. nov 2014 16:45

Fint Mette. Jeg går igang, kontrollerer og retter i givet fald.

mvh
Henrik

Tilbage til "Tekniske spørgsmål:"