Grøn nål på rejse

Ønsker du hjælp fra andre brugere til tekniske problemer eller spørgsmål, kan du skrive her.
peterrust
Kontakt:

Grøn nål på rejse

Indlægaf peterrust » tirs 24. mar 2015 08:38

Hej
Nu har jeg flere gange mistet grønne nåle ved opdateringer. Følgende sker: Jeg retter en adresse (tilføjer evt. vejnavn-husnummer), efter indlæsning af data er nålen væk, den genfindes så på den plads hvor den engang stod og ventede som en rød nål (stadig grøn). Det er jo ikke heldigt at nålene går deres egne veje!
Med venlig hilsen
Peter H. R. Jensen
Flemming Bruun

Re: Grøn nål på rejse

Indlægaf Flemming Bruun » tors 26. mar 2015 10:15

Hej peterrust
Bare rolig, dine nåle kommer igen i løbet af nogle minutter, lidt afhængig af, hvor tæt du er på en opdatering.
MVH
Flemming Bruun
peterrust
Kontakt:

Indlægaf peterrust » tors 26. mar 2015 13:13

Hej Flemming
Jeg er helt rolig, minutter har jeg observeret mange gange, men når der først er gået op mod en ½ time så bliver man jo urolig.
Med venlig hilsen
Peter H. R. Jensen
peterrust
Kontakt:

Indlægaf peterrust » lør 28. mar 2015 12:25

Hej alle læsere
Lige en fortsættelse af mit indlæg om nålenes rejse. I går (27/3) fandt jeg en grøn nål, som stod i nærheden af et hus i Bur ved Holstebro, hvor jeg var ved at placere et billede, jeg syntes den havde en underlig placering, det var et billede fra adressen Hestbækvej 7 ca. 2 km nord for. Jeg husker at jeg ca. 3 uger tidligere havde opdateret dette billede ( AAL+BL16-A1+057+27 ) med en adresse, jeg tror datoen for sidste rettelse var 2/3. Det stod jo nok der hvor det var blevet sat som rød nål, jeg har vist selv hentet det der længere tilbage i tiden. For eftertiden vil jeg kigge efter en ekstra gang, når jeg har lavet en opdatering.
Med venlig hilsen
Peter H. R. Jensen

Tilbage til "Tekniske spørgsmål:"