Kan logge ind men ikke gemme

Ønsker du hjælp fra andre brugere til tekniske problemer eller spørgsmål, kan du skrive her.
micolsendk

Kan logge ind men ikke gemme

Indlægaf micolsendk » tirs 6. dec 2016 21:51

Jeg kan logge ind på bibliotekets almindelige side.
Men når jeg kommer til at skulle gemme billedets placering eller den redigerede tekst kommer en boks frem med teknisk fejl. Prøv igen senere.
Dette har stået på i over 6 timer.
Er der nogle andre der har dette problem, og er der nogen der ved hvordan jeg får det løst?

Mvh
Michael
Brugeravatar
Poul_Nordfyn

Re: Kan logge ind men ikke gemme

Indlægaf Poul_Nordfyn » tirs 6. dec 2016 23:17

Hej Michael

Jeg tror ikke du kan løse det, det sker en gang imellem, men det plejer kun at være en gang imellem, så bare prøv igen, ellers må du vente til i morgen, så er det sikkert OK igen
mvh Poul J
peterrust
Kontakt:

Indlægaf peterrust » ons 7. dec 2016 09:00

Hej
Det var jo den 6/12, dagen hvor den bagvedliggende server skulle opdateres, så der er vist noget der er gået helt galt. :(
Med venlig hilsen
Peter H. R. Jensen
Luftfotosamlingen

Indlægaf Luftfotosamlingen » ons 7. dec 2016 09:51

Kære alle

Det ser desværre ud til, at de serveropdateringer, der blev foretaget i går, har medført en alvorlig fejl på Danmark set fra luften, som betyder, at nye placeringer pt. ikke kan gemmes. Fejlen er meldt både til vores IT-afdeling og til vores IT-udviklingsteam, men da der er tale om en alvorlig fejl, kan der (desværre!) gå flere dage, før vi får det rettet.

Vi beklager meget de gener, det medfører alle jer, der arbejder med Danmark set fra luften.

Med venlig hilsen

Mette
Luftfotosamlingen

Indlægaf Luftfotosamlingen » tors 8. dec 2016 12:22

Kære alle

Fejlen er nu løst, og det er igen muligt at gemme nye placeringer på Danmark set fra luften. :)

Med venlig hilsen

Mette

Tilbage til "Tekniske spørgsmål:"