Kommentarfeltet igen igen

Ønsker du hjælp fra andre brugere til tekniske problemer eller spørgsmål, kan du skrive her.
stissing

Kommentarfeltet igen igen

Indlægaf stissing » tors 15. dec 2016 11:24

Kære Mette

Kan stadig ikke gemme tekst i kommentarfeltet. Det forbliver blankt. Metadata er stadigvæk besværligt. Men ellers
fungerer den nye sideopsætning fint.

God jul til dig og alle I andre.

venlig hilsen

Henrik
Luftfotosamlingen

Re: Kommentarfeltet igen igen

Indlægaf Luftfotosamlingen » tors 15. dec 2016 14:19

Kære Henrik

Vi har ikke fået henvendelser fra andre om, at der skulle være problemer med kommentarfeltet, og jeg kan ikke selv genskabe fejlen - jeg har ingen problemer med at tilføje kommentarer - hverken i Explorer eller i Firefox (som jeg normalt bruger). Hvis der er en fejl, som skal meldes ind til vores it-folk, skal jeg bruge en præcis fejlbeskrivelse for at kunne melde fejlen ind, og den kan jeg ikke selv skrive, da jeg ikke kan genskabe fejlen. Hvis du fortsat oplever problemer med at tilføje kommentarer, vil jeg derfor bede dig om at sende en detaljeret fejlbeskrivelse til kontakt@kb.dk - og gerne med skærmbilleder som dokumentation. Husk også at skrive hvilken browser, du bruger.

Mht. metadata så har der aldrig været autoudfyld på felterne på Danmark set fra luften - hverken i den gamle eller den nye version. At få autoudfyld ville kræve en massiv videreudvikling og sammenkobling med andre databaser, og det tror jeg desværre aldrig, vi vil få økonomi til.

Med venlig hilsen

Mette
stissing

Re: Kommentarfeltet igen igen

Indlægaf stissing » tors 15. dec 2016 14:57

Kære Mette

Tak for svar. Så det er kun mit problem. Mystisk.

Med venlig hilsen

Henrik

Tilbage til "Tekniske spørgsmål:"