Logon på DK Set fra luften . IKKE forum !

Ønsker du hjælp fra andre brugere til tekniske problemer eller spørgsmål, kan du skrive her.
ksor

Logon på DK Set fra luften . IKKE forum !

Indlægaf ksor » ons 25. sep 2019 10:47

Når jeg forsåger at logge på, kommer jeg ind på KU ... jeg mener, at jeg er oprettet så jeg kan bruge NemId !

Prøver jeg NemID fra KU går den i serverfejl !

Hvordan får jeg mig oprettet, så jeg kan logge på med NemID ?
Luftfotosamlingen

Re: Logon på DK Set fra luften . IKKE forum !

Indlægaf Luftfotosamlingen » ons 25. sep 2019 13:10

På nuværende tidspunkt er det desværre ikke muligt at logge ind på Danmark set fra luften med NemId.

Med venlig hilsen

Mette
ksor

Indlægaf ksor » ons 25. sep 2019 15:43

Jamen hvad gør jeg så ?
Luftfotosamlingen

Indlægaf Luftfotosamlingen » ons 25. sep 2019 16:21

Du tilmelder dig som bruger via dettte link: https://user.kb.dk/user/create?&pref_la ... cale=da_DK

Her skal du vælge:
1. "Anden type af låner"
2. "Privat"
3. "Ja"

Udfyld derefter felterne, og så er du tilmeldt som bruger på Danmark set fra luften, og kan logge ind.

Dit login bør virke straks efter, du har registeret dig online. Når du bliver bedt om at vælge Afhentningssted, vælger du bare et vilkårligt sted fra listen – det har ingen praktisk betydning. Når du bliver bedt om at angive en firecifret pinkode til brug for afhentning af lån på KB/KUB lendomater, skal du bare vælge fire vilkårlige tal - du skal ikke bruge denne kode, når du logger ind på Danmark set fra luften, så det behøver ikke være en kode, du kan huske. Hvis du oplever problemer med din onlineregistrering, kan du henvende dig til Kontakt biblioteket (kontakt@kb.dk).

Med venlig hilsen

Mette

Tilbage til "Tekniske spørgsmål:"