Bestillingsbilleder ?

Brugeravatar
Poul_Nordfyn

Bestillingsbilleder ?

Indlægaf Poul_Nordfyn » man 20. apr 2020 22:25

Hej alle
Jeg og en del andre har den seneste tid prøvet at rydde sydjylland for Ariel serier, det er næsten lykkedes, men der er en del serier der starter med A0og årstal. Det er formentlig bestillings billeder, da der er ca. 2 -6 billeder af samme lokalitet, men det kræver lokalkendskab fordi de ikke nødvendigvis ligger der hvor de er navngivet. Så hvis nogen med lokalkendskab vil se om de kender lokaliteterne vil det være fint.
Hører gerne hvis i finder nogen. :D
mvh Poul J
Steen

Re: Bestillingsbilleder ?

Indlægaf Steen » tirs 2. jun 2020 10:29

Hej Poul

A091031_25 til 33, der var placeret ved Rødding viste sig at være fra Sjelborg camping lidt nord for Esbjerg.
-Så det kan godt tyde på at billederne kan være placeret et stykke væk fra udgangspunktet.

Men nu er der da 9 færre billeder at sætte på plads :D

Mvh: Steen
Brugeravatar
Poul_Nordfyn

Indlægaf Poul_Nordfyn » fre 10. dec 2021 17:57

I sydjylland ligger der en del billeder fra H serien, som formentlig også er bestillings billeder, der er typisk 2 eller flere af samme lokalitet, ellers er der vist ryddet nogenlunde i landsdelen. Jeg hører da gerne hvis nogen finder rigtig placering, jeg har brugt en del tid på dem.
mvh Poul L
Brugeravatar
peterrust
Kontakt:

Indlægaf peterrust » fre 10. dec 2021 20:36

Hej Poul
Hvis H15683_026a + b er en af dem, så er den endt et stykke syd for Vojens, lokaliteten er nævnt i protokollen.
Med venlig hilsen
Peter H. R. Jensen
Brugeravatar
Poul_Nordfyn

Indlægaf Poul_Nordfyn » fre 10. dec 2021 23:43

hej igen
den har jeg brugt en del tid på, men jeg fokuserede på højspændings masterne, på 26 a ser det ud til at der er 2 rækker master, nu hvor du har placeret dem kan jeg godt se den nærmeste række på kortet, men dem lidt i baggrunden kan jeg ikke se på 25ooo kortet, men det er jo fint de kom på plads.
mvh Poul J

Tilbage til "SYDJYLLAND"